Goner Message Board
 | Forums | Register | Reply | Search | Statistics | Manual |
Goner Message Board / ???? / Just call me Mrs. Millionaire
Posted: Aug 11, 2007 9:26 pm
 
The Millionaire brought me to Chicago for the day to give me a gorgeous ring! Thanks Millionaire, I love you.
Posted: Aug 11, 2007 9:45 pm
 
aw crap, didn't realize you were previously living in sin. congrats!
Posted: Aug 11, 2007 9:52 pm
 
congrats indeed girlie!
did you go to that fab soda fountain in chi-town by any chance? that would have been hella romantic...
Posted: Aug 11, 2007 9:55 pm
 
obviously it happened at the most romantic Chicago locale, the Weiner Circle at 3 AM
Posted: Aug 11, 2007 10:11 pm
 
YAY! Congrats to both of you!
Posted: Aug 11, 2007 10:20 pm
 
Love's great. Well done.
Posted: Aug 11, 2007 10:36 pm
 
Yay! Congrats!
Posted: Aug 11, 2007 11:21 pm
 
The Millionaire brought me to Chicago for the day to give me a gorgeous ring! Thanks Millionaire, I love you.

W., congratulations from me and Pam. Great news. Let us know when you guys coming down next and we'll grab and meal/drinks/etc.
Posted: Aug 11, 2007 11:24 pm | Edited by: i know a fag
 
My condolences. Never marry a loser who plays drums with metal sticks.
Posted: Aug 11, 2007 11:38 pm
 
WHOAH! Congrats guys!
You gonna be in town tonight too??....
Posted: Aug 11, 2007 11:44 pm
 
hey congrats!! you guys still around?
Posted: Aug 12, 2007 12:06 am
 
WOOHOO! Awesome!
come out to Ronny's after your champagne jam!

i got dibs on creatin' your invites!
Posted: Aug 12, 2007 12:13 am
 
'Bout damn time.

Congrats, Mark and Windy!
Posted: Aug 12, 2007 12:35 am
 
love stinks. groncrats!
Posted: Aug 12, 2007 12:44 am
 
hey, hey, hey! And to think, it all started RIGHT HERE!
Congrats! The wedding's in Memphis, I hope? I want to dance at that one!
(pic of the ring, please)
Posted: Aug 12, 2007 1:01 am
 
congratulations, kids!
Posted: Aug 12, 2007 1:45 am
 
Congrats!
Posted: Aug 12, 2007 1:46 am
 
awww that'sweet! good job millionaire
Posted: Aug 12, 2007 1:50 am
 
congratulations!!!
Posted: Aug 12, 2007 1:53 am | Edited by: Windy
 
Here are the pics.


Scene of the crime.

After.

The Ring.

Chicago folks - we just had a day trip planned, sorry. We will get in touch next time we come through. Lisa, of course you get dibs. I already told you I was interested, remember?

Alisa - at this point all we have planned is to make our plans in Memphis. You'll get to dance, don't worry.

Diggler- coming from you, that's high praise. Thanks.

Bazooka - We're one step closer to being official
Posted: Aug 12, 2007 5:05 am
 
Woo hoo! That's awesome! Best wishes and all that!
Posted: Aug 12, 2007 5:13 am
 
Never marry a loser who plays drums with metal sticks.

IF SOMEONE WHO DRUMMED WITH BRUSHES ON ONE OF THOSE ELECTRONIC KITS AGREED TO PLAY WITH NED "DICK DIGGER" HAYDEN, THAT BANDLESS WEENIE WOULD GRAB THEM IN A NANOSECOND.




PS: GAY
Posted: Aug 12, 2007 6:03 am
 
Happy Day!

Party!
Posted: Aug 12, 2007 6:14 am
 
i dont think its the real dirk. he doesnt know how to capitalize. also, the recent posts lack the creative wit of the earlier diggler posts that would often have me laughing, the new posts are more like a "greatest hits" or crappy copy/paste job.
Posted: Aug 12, 2007 6:14 am
 
it is funny that whoever it is got such a rise out of the usual suspects, though...
Posted: Aug 12, 2007 7:01 am
 
Congratulations y'all! Lovely ring too--good job Millionaire!
Posted: Aug 12, 2007 8:21 am
 
our plans in Memphis.

Just get him here early enough for a bachelor part-

prayer meeting.
Posted: Aug 12, 2007 2:49 pm
 
Scene of the crime.

is that where dave matthews shat on those people?
Posted: Aug 12, 2007 4:27 pm
 
:)
Posted: Aug 12, 2007 5:06 pm
 
windy, you sweet girl. . .. i'm so happy for you guys! damn that wedding is gonna be fun!
Posted: Aug 12, 2007 6:10 pm
 
Congratulations, you guys. And thank FSM you finally did it, Mark. Wiccan and I've been struggling to bite our tongues!
Posted: Aug 12, 2007 6:53 pm
 
HOLY MOLEY - that's one helluva rock!

(although it seems like a trifle for someone who's a millionaire!?!?!?!)

ha!
Posted: Aug 12, 2007 7:12 pm
 
Congrats you two!
Posted: Aug 12, 2007 9:12 pm
 
Congratulations!!!!!
Posted: Aug 12, 2007 10:47 pm
 
Congrats, Mark and Windy!

who the fuck is mark? the millionaire is michael cudahy!
Posted: Aug 12, 2007 10:52 pm
 
Congrats, Mark and Windy!

That gives me an idea. For Halloween, have the two of you considered going as Mork and Mindy?
Posted: Aug 12, 2007 11:05 pm
 
na noo na noo
Posted: Aug 13, 2007 4:53 am
 
i dont think its the real dirk

MAYBE NOT BUT WHOEVER IT IS DEMONSTRATES THE EXPECTED PSYCHIC DETERIORATION THAT WOULD HAVE OCCURED IN THE INTERIM SINCE DICK DIGGER'S INITIAL SELF-IMPOSED EXILE.
REALLY, A LOSER WITH NO FRIENDS, NO BAND, AND NOW NO WEB IDENTITY HAS GOTTA BE LOSING THEIR SHIT BAD, AND IF THE "I KNOW..." POSTS AREN'T WITTY (AND YOU'RE RIGHT, THEY'RE NOT) , THEY DEFINITELY SOUND LIKE SOMEONE WHO'S MOMENTS AWAY FROM LINING THEIR HAT WITH TINFOIL IN ORDER TO DEFLECT THE ALIENS' RADIO WAVES.

I'M JUST SAYING.
Posted: Aug 13, 2007 5:00 am
 
i sent ned an email asking if it was really him and havent heard back yet. if its not and it was just someone out trolling i think theresak posting that email and your responses were SOLID GOLD. this is the kind of stupid shit that makes this board interesting, that and talking about myself, which i love doing.
Posted: Aug 13, 2007 5:26 am
 
Once again, Mr. Millionaire is making it harder for the rest of us with girlfriends on this board.

Congratulations guys!
Posted: Aug 13, 2007 6:00 am
 
awe!! congratulations!! wait....so did you guys "meet" on the goner board?
Posted: Aug 13, 2007 1:53 pm
 
so did you guys "meet" on the goner board?

pretty much
think camping thread last year
Posted: Aug 13, 2007 3:33 pm
 
Hooray! This is very exciting!
Posted: Aug 13, 2007 5:53 pm
 
Awwww, congrats!
Posted: Aug 13, 2007 6:18 pm
 
yeah, congrats! Love is in the air!
Posted: Aug 13, 2007 6:39 pm
 
That is hella cool you guys! I'm sending some fried rice to throw at the wedding.
Posted: Aug 13, 2007 6:44 pm
 
congrats -- and to think it all started here?
Posted: Aug 13, 2007 6:48 pm
 
I'd like to think it started here, but it didn't.
Posted: Aug 13, 2007 7:27 pm
 
you wish Stands.
Posted: Aug 14, 2007 2:29 am
 
so when are you guys gonna do it? it'll be in memphis right?
Posted: Aug 14, 2007 2:35 am
 
so when are you guys gonna do it?

I would guess after the wedding.
Posted: Aug 14, 2007 3:00 am
 
so when are you guys gonna do it?

I would guess after the wedding.


OOOOOOHHHHHH!!!
Posted: Aug 14, 2007 3:05 am
 
it'll be in memphis right?

Correct. Think early next fall.

OOOOOOHHHHHH!!!

Indeed.
Posted: Aug 14, 2007 6:20 am
 
awwww! congratulations!!!!!! :D
Posted: Aug 14, 2007 11:43 pm
 
You did post something about marrying for money next time around and now you're on your way to becoming Mrs. Millionaire. Congrats.
Posted: Aug 15, 2007 4:30 pm
 
CUTE!!!!

congrats to you both!!!
Top
Your Reply Click this icon to move up to the quoted message
 

 
Only registered users are allowed to post here. Please, enter your username/password details upon posting a message, or register first.

 
  Goner Message Board Powered by PHP Forum Software miniBB ®