Goner Message Board
 | Forums | Register | Reply | Search | Statistics | Manual |
Goner Message Board / ???? / the Goner Anthem
Posted: Feb 28, 2007 4:21 pm
 
you're a Goner

dirk diggler, dtrain, and bazooka joe
eat bacon fried hotdogs don't you know

and all those kids in kalamazoo
drink a buncha beers and party too

seattle's gotta scene if you know whatta mean
spittin' in your face makin youngins cream

but memphis on top and everybody knows
cuz there arms are crossed at all the shows

HEY HEY! YOU'RE A GONER
HEY HEY! YOU'RE A GONER
HEY HEY! YOU'RE A GONER
HEY HEY! YOU'RE A GONER

bateman's in new orleans at the rockening
he's got an opinion on everything

we all like him cuz he's such a jerk
but dirk diggler don't say it, cuz your dick don't work

Is your band gonna play at gonerfest?
put your rockin roll credit to the test

tom dash might book you in the NYC
cuz his fests are best oh golly gee!

HEY HEY! YOU'RE A GONER
HEY HEY! YOU'RE A GONER
HEY HEY! YOU'RE A GONER
HEY HEY! YOU'RE A GONER

but don't you worry about my band
they love us in miami with our feet in the sand

you're playin guitar like its some kinda joke
and your drums are really weak and your stage tuners broke

i need my records from eric and zac
send 'em in the mail cuz i got my tat

next time you guys are in jackson
we'll party w/ you fuckers, we mean it man!

HEY HEY! YOU'RE A GONER
HEY HEY! YOU'RE A GONER
HEY HEY! YOU'RE A GONER
HEY HEY! YOU'RE A GONER
HEY HEY! YOU'RE A GONER
HEY HEY! YOU'RE A GONER
HEY HEY! YOU'RE A GONER
HEY HEY! YOU'RE A GONER
Posted: Feb 28, 2007 4:26 pm
 
Questions:

No 1. Did you lose your job or somethin?

No.2. Somebody get this to Ethan quick so he can put it to music!!!!!!!!!!
Posted: Feb 28, 2007 4:29 pm
 
i got the music written already...its tuff as shit

No 1. Did you lose your job or somethin?

i was in a wreck, got doc visits today.
Posted: Feb 28, 2007 4:34 pm
 
shit! You ok?
Posted: Feb 28, 2007 4:37 pm
 
does it sound like he's ok? SHEESH!
Posted: Feb 28, 2007 4:38 pm
 
shoulders fucked

got mri done yesterday,
get results today to see if i need surgery

you never saw this??
http://img.photobucket.com/albums/v702/rikemushing/101_3228-1.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v702/rikemushing/101_3220.jpg
Posted: Feb 28, 2007 4:43 pm
 
whoah.
Posted: Feb 28, 2007 4:51 pm
 
i think we found the asshole that crashed into elle.
Posted: Feb 28, 2007 4:58 pm
 
i think we found the asshole that crashed into elle

ha ha

....funny thing , i WASN'T even drunk, the other kid got a dui that hit me
Posted: Feb 28, 2007 5:25 pm
 
you're a Goner

dirk diggler, dtrain, and bazooka joe
eat bacon fried hotdogs don't you know

and all those kids in kalamazoo
drink a buncha beers and party too

seattle's gotta scene if you know whatta mean
spittin' in your face makin youngins cream

but memphis on top and everybody knows
cuz there arms are crossed at all the shows

HEY HEY! YOU'RE A GONER
HEY HEY! YOU'RE A GONER
HEY HEY! YOU'RE A GONER
HEY HEY! YOU'RE A GONER

bateman's in new orleans at the rockening
he's got an opinion on everything

we all like him cuz he's such a jerk
but dirk diggler don't say it, cuz your dick don't work

Is your band gonna play at gonerfest?
put your rockin roll credit to the test

tom dash might book you in the NYC
cuz his fests are best oh golly gee!

HEY HEY! YOU'RE A GONER
HEY HEY! YOU'RE A GONER
HEY HEY! YOU'RE A GONER
HEY HEY! YOU'RE A GONER

but don't you worry about my band
they love us in miami with our feet in the sand

you're playin guitar like its some kinda joke
and your drums are really weak and your stage tuners broke

i need my records from eric and zac
send 'em in the mail cuz i got my tat

next time you guys are in jackson
we'll party w/ you fuckers, we mean it man!

HEY HEY! YOU'RE A GONER
HEY HEY! YOU'RE A GONER
HEY HEY! YOU'RE A GONER
HEY HEY! YOU'RE A GONER
HEY HEY! YOU'RE A GONER
HEY HEY! YOU'RE A GONER
HEY HEY! YOU'RE A GONER
HEY HEY! YOU'RE A GONER


if you wanna taste of hot weather
DCR is way out in the desert

hey hey! you're a goner
Posted: Feb 28, 2007 5:40 pm
 
my crushing! you didn't get your records?
Posted: Feb 28, 2007 5:56 pm
 
yea , i got 'em , i wrote this before i got 'em and it was good
it fits the whole goner theme though don't you think
...with everyone gettin the tats for records
Posted: Feb 28, 2007 6:04 pm
 
My Crushing, Vicodin ,Vicodin
hey,hey yr. a goner
Posted: Feb 28, 2007 6:20 pm
 
hope you're ok. and elle! jeez.

speaking of ethan, "fat guy with an ipod"--hands DOWN--slams the best guitar soloing of any current band. there is simply none better. damn, ethan. of course it's pure stooges rip... yum.
Posted: Feb 28, 2007 6:38 pm
 
Guitar star
Posted: Feb 28, 2007 6:41 pm
 
totally. well said. it is all of our duties to push him to rip that shit live. ethan, do it goddamn it! we need guitar stars!
Posted: Feb 28, 2007 7:04 pm
 
i actually saw ethan give up his quitar to aaron when aaron's amp was busted at the start of their set. by the second song ethan was only singing and his was even better as a lead vocalist than he was playing guit too. i was blown away.
Posted: Feb 28, 2007 9:06 pm
 
Give him a jazz cigarette and watch his strap fall off. Some guitar hero.

I thought the Goner anthem was "I'm Not a Sicko, There's a Plate in My Head"? Or maybe "Never Change"?
Posted: Feb 28, 2007 9:32 pm
 
Mike, I hope you get better.....Those pics are nuts!
Posted: Feb 28, 2007 9:35 pm
 
memphis, call me! or just come visit. help me set up my new DVD player. bring that bad brains live at cbs and let's gawk!

heir ick, guitar star and guitar hero are two different things.
Posted: Feb 28, 2007 9:39 pm
 
I think I caught Nate's cold.....I ain't feelin so hot.
Posted: Feb 28, 2007 9:42 pm
 
guitar star and guitar hero are two different things.
tony hawk pro skater 3 is to skateboarding just as guitar hero is to__________?
Posted: Feb 28, 2007 9:43 pm
 
thanks mike, got cortisone shots in the ol shoulder today, should feel better...if not....

surgery
Posted: Feb 28, 2007 9:50 pm
 
That blows brah.....
Posted: Feb 28, 2007 9:55 pm
 
yea, but surgery gives my lawyers a boner
Posted: Mar 1, 2007 9:05 pm
 
seattle's gotta scene if you know whatta mean
spittin' in your face makin youngins cream

Portland doesn't get a shout out? The stories I'm hearing about SLABTOWN's throwdown. Damn it, I didn't go!!!!!!
SEATTLE SCENE FOUND DEAD
Seattle needs more "youngins creamin'".
I'm glad you cats survived, not everybody does. Yesterday out here in Washington there was 70+ cars pile up on 90. By 4:00 pm the sky fell again this winter and everything went white. Crash 'Em Up Derby Goner Style. I'm going to learn the Goner Anthem and sing it out LOUD on the local METRO.
Posted: Mar 2, 2007 4:15 am
 
if you run into J. Wilkerson, make fun of his girly pants for me
Posted: Mar 4, 2007 1:30 am
 
if you run into J. Wilkerson, make fun of his girly pants for me

I'm a girl!! Can't I have girly pants? Who are you???
Posted: Mar 4, 2007 11:45 pm
 
Goner Anthem: "Rocket Love" some combination of ramones' "Locket Love" and Tenacious D/mozart's "Rocket Sauce," with at least one stanza of the completed new song to be sung in hilarious chinaman accent (i.e. "Rocket Rove, me so solly cholly," etc.).
Posted: Mar 4, 2007 11:51 pm
 
wow, mike. sounds like you got fucked up worse than i did. bad week for goners getting hit by drunk drivers.
Posted: Mar 4, 2007 11:52 pm
 
On second thought, maybe the entire anthem should be shorter and sweeter, with the entirety of the lyrics something along the lines of:

Me a Goner
Me play joke
Me rubbed boner
In your line of coke!!

And with lyrics as rad as these, of course the backing music must be performed by none other than one-man-band-genius and perennial goner fave . . . .Bobby McFerrin!!!
Top
Your Reply Click this icon to move up to the quoted message
 

 
Only registered users are allowed to post here. Please, enter your username/password details upon posting a message, or register first.

 
  Goner Message Board Powered by PHP Forum Software miniBB ®